Gå til hovedinnhold

Hvordan registrere hovedkontakt ved salgsfullmakt (Supersøk+)

Slik registrerer du en hovedkontakt som ikke er hjemmelshaver (f.eks. ved salgsfullmakt)

Oppdatert for over en måned siden

Når du oppretter et nytt lead fra Supersøk+, er det viktig å skille mellom hjemmelshavere (de som eier eiendommen) og hovedkontakten (den du har dialog med, f.eks. en fullmektig).

Slik gjør du det korrekt når hovedkontakten ikke er en av eierne:

  1. Gå til Supersøk+ og søk opp eiendommen eller en av hjemmelshaverne.

  2. Når du velger et treff fra grunnboken (etter et personsøk), vil den personen automatisk bli valgt som hovedkontakt. Dette ser du ved at person-ikonet er markert ved siden av navnet deres under "Hjemmelshavere".

    1. For å registrere en annen hovedkontakt, må du først fjerne markeringen på hjemmelshaveren. Trykk på person-ikonet.

    2. Nå er ingen av hjemmelshaverne valgt som hovedkontakt. Scroll ned til seksjonen "Hovedkontakt".

  3. Fyll inn informasjonen til personen som har salgsfullmakten (fullmektigen) her: Fornavn, Etternavn, Telefon og eventuelt E-post.

Du har nå registrert leadet korrekt. Hjemmelshaverne er listet opp, men ingen av dem er valgt som hovedkontakt. Under "Hovedkontakt" har du registrert fullmektigen som blir ditt kontaktledd for dette salget.

💡 Viktig: Listen over hjemmelshavere er den som automatisk synkroniseres til "Oppdragsgiver" i oppdragsavtalen. Hovedkontakten du la inn vil ikke bli lagt til som en part i avtalen, kun som kontaktperson på leadet.

Svarte dette på spørsmålet?