Hvorfor endrer vi navn til Broker?
Vi jobber først og fremst med og for eiendomsmeglerbransjen. Real Estate er et bredt begrep, mens navnet Broker tydeliggjør hvem det er som er i senter for våre softwareløsninger: Eiendomsmeglerne.
Er dere ikke lenger del av Visma?
Jo - på akkurat samme måte som tidligere. Visma har besluttet og påbegynt en ny markedsføringsstrategi, som innebærer at alle Visma-selskaper får større frihet til å etablere sin helt egen merkevareprofil. Vi vil fremdeles være en del av Visma-konsernet, de samme menneskene, og ha de samme overordnede eierstrukturene som tidligere.
Hva betyr denne endringen for meg som kunde/bruker?
Du skal ikke oppleve noen utfordringer knyttet til navneendringen. Det kan hende at du oppdager at vi har oppdatert vår merkevareprofil og logo, men systemene du benytter er de samme som før.
Noen linker som er endret:
Hjelpesenter: help.broker.no
Driftsstatus: broker.statuspage.io
Produktportal: login.broker.no
Hjemmeside: broker.no
Hvor skal jeg logge inn?
Du kan logge inn som vanlig der du tidligere logget inn, med samme nettadresse. Etterhvert vil du oppdage at URLer vil være byttet ut til “Broker”, men dette vil skje automatisk og er ikke noe du trenger å forholde deg til.
Du kan også gå til broker.no/logginn for å logge inn i produktene våre.
Skjer det endringer i produktene?
Vi har gjort en oppdatering av farger, fonter og logo i flere produkter. Fremover vil vi også fortsette fokuset på å skape god flyt på tvers av løsningene vi leverer. Vårt mål er at du som kunde skal oppleve effektive og intuitive arbeidsprosesser, og det vil vi kontinuerlig jobbe med å forbedre.
Skjer det endringer i support og kundeservice?
Nei, support og kundeservice vil være akkurat likt som tidligere, med unntak av at du vil oppleve navneendringen i kommunikasjon. Når vi refererer til “Broker Support” vil vi altså referere til support for alle våre produkter, ikke bare det tidligere leads- og befaringsverktøyet Broker.
Det beste er fremdeles å kontakte oss direkte via Intercom i produktene våre.
Vi har opprettet en ny e-post: [email protected]
For fakturahenvendelser: [email protected]
Telefonnummeret vårt er fremdeles: +47 56 09 02 00
Men - hvis du sender oss en henvendelse via den gamle adressen ([email protected]) vil vi fremdeles motta den.
Hvordan skal vi skille mellom selskapet Broker, og produktet som tidligere har blitt kalt Broker?
Når vi snakker om CRM-systemet, kommer vi til å kalle det Broker Leads.
Skal alle produktene bytte navn?
I første omgang kommer vi ikke til å bytte navn på produktene, men vi kommer til å fokusere mer på funksjonalitet (f.eks. Annonsering) enn produktnavn (Wave).
På hjemmesiden vår vil du finne en side som beskriver produktporteføljen vår. Her refererer vi til Broker Leads (tidligere kjent som Broker), Fagsystem (Core) og Broker Market (Spring, Wave og Digiprospekt).
Fant du ikke svar på det du lurte på? Ta kontakt med vår support, så hjelper vi deg gjerne 😊