Vi ønsker at du går igjennom følgende punkter slik at vi kan hjelpe deg best mulig.
Hvordan feilsøke på egenhånd:
- Prøv med annen type nettleser 
- Prøve incognito-mode 
- Skru av og på maskinen 
- Slette cache i nettleser 
Dersom du fremdeles opplever feilmelding kan du kontakte support via chat-ikonet nederst i høyre hjørne
Vi trenger da svar på følgende for å hjelpe deg videre:
- Ta skjermbilde av feilmelding 
- Er du pålogget nettet fra kontoret (wifi eller kablet) eller mobilen (5g)? 
- Hvilken nettleser bruker du? 
- Får du samme feilmelding i annen nettleser? 
- Er det flere kollegaer som har samme feil? 
- Når fungerte det sist? 
- Er det andre applikasjoner som ikke fungerer? 
- Ved treghet; er det spesifikke moduler eller kjøringer som tar lenger tid enn andre? 
- Steg-for-steg fremgangsmåte som førte til feilen 
