Gå til hovedinnhold
Alle samlingerONBOARDING
Hvorfor har jeg ikke tilgang til Intercom?
Hvorfor har jeg ikke tilgang til Intercom?

Får du ikke tilgang til Intercom i et av produktene våre? Det kan ha med PC-innstillingene dine å gjøre.

Oppdatert for over 3 uker siden

Intercom skal ligge nederst til høyre i produktene Core, Spring og Wave:

Mulige grunner til at du ikke finner Intercom

1 ) Du har ikke skrudd det på i Innstillinger

Det er ikke alle selskap som har tilgang på direktesupport fra produktene våre.

Hvis du har det, skal du få det opp under Innstillinger.

Sjekk om "Vis Intercom" er skrudd på.

2) Du har ikke oppdatert nettleseren

De støttede nettleserne for Intercom er

  • Chrome (siste versjon)

  • Firefox (siste versjon)

  • Safari 8 og nyere

  • Microsoft Edge (versjon 15 og nyere)

Hvis du bruker en utdatert nettleser, kan du oppgradere den her: https://www.browsehappy.com/

3 ) Den blir blokkert av cookies i nettleseren din

  • Åpne nettleseren Google Chrome

  • Klikk på de tre vertikale prikkene øverst til høyre i nettleseren for å åpne menyen.

  • Klikk på Logg og velg "Slett nettlesingsdata"

  • Gå til Avanserte og velg siste 7 dager. (Du trenger ikke slette passord og påloggingsdata)

Prøv å logg ut og inn av Core og sjekk om Intercom dukker opp! 🤞

4 ) Den blir blokkert av at du har adblock-extensions

Åpne Google Chrome.

  • Klikk på de tre prikkene øverst til høyre for å åpne menyen.

  • Gå til "Innstillinger."

  • På venstre side av innstillingssiden, klikk på "Utvidelser" (eller "Extensions" hvis det er på engelsk).

  • Du vil nå se en liste over alle installerte utvidelser. Finn adblocker-utvidelsen du ønsker å fjerne.

  • Klikk på "Fjern" under adblocker-utvidelsens navn.

  • Du vil bli bedt om å bekrefte fjerningen. Klikk på "Fjern" igjen for å fullføre prosessen.

Lukk og åpne Google Chrome på nytt for å fullføre fjerningen.

Prøv å logg ut og inn av Core og sjekk om Intercom dukker opp!🤞


5 ) Opplæringsmoduler i Intercom fungerer ikke

Dersom du har problemer med å fullføre eller gjennomføre opplæringsmoduler i Intercom er det lurt å sjekke om du stilt inn språket i nettleseren riktig. For at opplæringsmodulene i Intercom skal fungere må språket være norsk.

Sjekk innstillingene til nettleseren du bruker og se at språket er riktig innstilt.

Fungerer det fremdeles ikke?

Svarte dette på spørsmålet?