Oppgjørsarbeid på prosjekt/byggetrinn i Core
Klientregnskap kan føres på alle nivåene: Prosjekt, Byggetrinn og Enhet. Hver av disse fungerer helt likt, og er knyttet til sitt nivå uten koblinger til de øvrige nivåene.
Funksjonene man finner tilsvarer de man har tilgjengelig for vanlig brukt bolig.
Regnskap for enheter
På Prosjekt og Byggetrinn har man en egen boks med oversikt over klientregnskapet til alle enhetene. Dette gjør det mulig å effektivt jobbe med bilag, utbetalinger og fakturaer for mange enheter i en og samme operasjon.
Faktura
Grunnleggende funksjonalitet for Faktura er lik på alle 3 nivåer, men på Prosjekt og Byggetrinn så kan man i tillegg lage fakturaer med utgangspunkt i bilagene som finnes på de ulike enhetene. Da kan man velge om faktura skal opprettes på enhetene som har bilagene, eller samlet i en faktura på Byggetrinnet / Prosjektet.
Ved en samlet faktura på Byggetrinn / Prosjekt, så vil det ved innbetaling bokføres bilag på de ulike enhetene i henhold til bilagene som ligger til grunn for fakturaen.